Sunday, August 10, 2008

Invitation: IFDB 2008

Aku telah dijemput oleh member aku yang study kat UTAR untuk hadir ke IFDB 2008. jemputan ni sebab aku yang design t-shirt crew diorang.. hehehehe... IFDB stands for Inter-Faculty Dance Battle. IFDB ni satu project daripada UTAR Dance Club. baru first time diorang anjurkan event nie. aku bagi credit kat club tu sebab dapat anjurkan event tu dengan baik walaupun baru first time buat.. best! macam2 gelagat ader.. ade yang macam xreti dance pun ade.. hahahaa.. aku gelak giler la.. hahahahaa.. ni 1 gambar je aku sempat capture..


bergambar selepas event tamat dengan jayanya.. hehee..


Tee Design untuk Crew IFDB 2008

Harap2 tahun depan ader lagi la event nie.. pada member aku tu, jangan luper amek aku buat design lagi.. heheheheee....

0 comments:

Post a Comment