Tuesday, October 14, 2008

Open House Aidilfitri 2008

haalluuuu.. selamat hari raye pade sumer.. pada 11 oktober lepas aku buat open house khas untuk member aku.. tiap2 tahun aku buat, demi merapatkan silaturrahim ngan kengkawan.. hehee.. time kasih kat mama sebab masak, seeeddaaaapppp.. time kaseh kat aku sendiri jugak sebab tolong mama masak.. hehee.. xluper jugak pade member2 yang sempat datang ke open house aku..

member2 yang sempat hadir:
1. wan (aku da letak gamba ko.. hehehee..)
2. beijing (kene bahan lagik! huhu..)
3. nazmy (naik moto ngan gemok, redah ujan.. kesiannn..)
4. edan (demam, makan sikit jerk.. kesiaannn jugak..)
5. gemok (sesat lagi. peta tinggal kat umah)
6. apis (redah ujan, kene pakse.. huhu..)
7. kak nurul (naseb baik x sesat..)
8. kak farah ngan pasangannyer (mule2 sampai.. hehe)
9. dee ngan pasangannyer (u-turn kat tesco.. naseb baik sampai jugak)
10. munirah (paling banyak makan almond london)
11. ameenoor (same cam munirah.. haha)
12. nurul (tolong kemas2, basuh pinggan.. rajinnyer..)
13. wan botak (sori weh aku xde time ko sampai)
14. linda (cancel g pd semate2 nak datang.. hehe)



ni haa.. taun rumah tengah makan untuk kali yg keberape ntah.. huhu..


edan, wan (gamba ko da ade kat blog aku niey.. hehe) ngan bf dee..


merke sumer kuat makan!!! hua hua hua..


gambar ko lagi wan.. hehe..

0 comments:

Post a Comment