Wednesday, January 6, 2010

Permulaan 2010

Rasenye tak terlambat lagi untuk aku ucapkan pada semua kengkawan dan readers sekalian. Permulaan yang baik untuk tahun baru, 2010. Bermula pada 4 Januari lepas, aku start praktikal kat Farringdon Group Ltd. Company ni sume nye foreigner. Aku ngan Jerry je warganegara Malaysia kat dalam opis tu. Aku diberi tanggungjawab penuh untuk redesign logo dan website company tu. Untuk minggu pertama, aku ditugaskan untuk design logo baru. Stakat arini ade lebih kurang 40 design aku dah buat. Hehe.. Tunggu hari jumaat ni supervisor aku akan pilih mane yg terbaik, seterusnye akan dijadikan logo rasmi baru dan logo tu akan digunakan 1 dunia! Selain logo dan website, aku jugak ditugaskan untuk buat new corporate identity, leaflets, posters, dan macam2 lagi yg berkaitan dengan design.. Start minggu depan lak aku akan start buat design untuk website baru company nie.. harap2 segalanya berjalan lancar.. amin..

3 comments:

Unknown said...

Caya la haziq... jgn sia2kan bakat ko

phyxique07 said...

time kasih mie..

aza_idyllix said...

chaiyookkk2!!!!!

Post a Comment