Tuesday, April 13, 2010

KL Expat Malaysia



Web design untuk KL Expat Malaysia. Okay, aku mulakan dengan pengenalan tentang KL Expat Malaysia (KLEM) nie. Secara amnya, KLEM ni adalah satu social community untuk expatriates atau nama lainnya untuk foreigner yg bekerja kat Malaysia. Tujuan utama website ni ditubuhkan adalah untuk merapatkan lagi hubungan expatriates2 yang berhijrah ke sini.

Jom bercerita tentang design pulak. Keseluruhan website ni dipenuhi dengan warna Biru! Corporate colour untuk KL Expat Malaysia. Apa yang ada kat website nie? hehe.. sebenarnya x banyak info.. cuma events invitation, picture gallery, event review dan forum.. Content2 biase la tu kan? hehe..

Dalam website ni aku create forum untuk memudahkan lagi expatriates2 ni berhubung antara satu sama lain dan berbincang ape yg berlaku di Kuala Lumpur pada masa nie. Alaaa.. xyah citer lebih laa.. korang pun tau ape gune nye forum tu.. hehe.. Selain daripada website design, aku jugak ditugaskan untuk design business card & design poster.

Majlis perasmian KL Expat Malaysia ni akan diadakan pada 21 April ni kat Twenty.One Kitchen and Bar, Changkat Bukit Bintang. Kalo korang nak tau lagi pasal komuniti ni, boleh la ke www.klexpatmalaysia.com.

0 comments:

Post a Comment