Monday, May 17, 2010

Modders Inc. Car Club Gathering

Dalam kesibukan aku bekerja, ade jugak mase yang terluang untuk beriadah. Aktiviti yg terbaru, bersama keicarmania ke Litar Sepang untuk menyaksikan perlumbaan AFOS (Asian Festial Of Speed). Sempena AFOS nie, Trafficmagonline menganjurkan Car Club Gathering. Tujuannya adalah untuk memeriahkan lagi AFOS. Untuk pengetahuan, AFOS adalah siri perlumbaan jelajah asia yg disertai oleh GT3 Asia, Porsche Carrera Cup Asia (PCCA), Formula BMW Pacific dan Asian Touring Car Series (ATCS).

Permulaan yg amat memenatkan bagi aku dan kawan2, sebab kene queue tunggu turn untuk masuk parking kat SIC. Sebab banyak kelab yg datang untuk menyokong event tersebut. Lebih dari 43 kelab kereta datang ke sana. Lebih kurang 1jam setengah jugak la.. Bila dah dapat parking, aku & kawan2 beraktiviti bebas kat sana. Punya la panas, penat. Sampaikan aku tertido kat sana.. haha..A

Antara yg menarik adalah, macam2 kelab kereta yg aku tak pernah tau kewujudannye pun ade mengambil bahagian. Setiap driver peserta Gathering ni diberi untuk masuk ke paddock secara percuma. aku malas nak masuk, sebab panas & penat, tak larat nak jalan dah.. hehe.. Selain dapat masuk free, makan pun free jugak.. tu yg best tu.. haha..

Kesimpulan untuk aktiviti nie: best sebab dapat tengok race, best dapat tengok aweks AFOS, best sebab berpanas dan berpeluh.. hehe..




0 comments:

Post a Comment