Tuesday, July 6, 2010

GT2010 Keicarmania.com

Pada 3 & 4 julai lepas, berlangsungya GT2010 Keicarmania.com. GT stands for Giga TooT's. GT2010 kali ni diadakan di Kempville Resort, Kempadang, Kuantan, Pahang Darul Makmur. First time la aku ke pantai timur. Best! hehe..

Jom mule citer.. malam sebelum gi GT, aku dengan geng2 lepak permaisuri cam biase, balik pun macam biase jugak la.. dalam pukul 2
pagi. time lepak2 tu, call member2 dari negeri lain. ramai yg dah bertolak malam tu.. then, pukul 5 pagi aku bangun tido, bersiap, basuh keter ngan member aku, nan.. pastu terus bergerak ke BHP lepas tol gombak.

Next checkpoint, jumpe geng2 dari negeri lain, perak, perlis & kedah kat Hentian Genting Sempah. time tu la aku x cukup tgn, sticker GT yg tampal kat pintu dapat sambutan hangat. x disangka2. Setelah selesai bacaan doa, dan taklimat, konvoi sebanyak 20++ buah kereta bergerak menuju ke destinasi. dalam perjalanan, macam2 yg best & kurang best berlaku.. best sebab konvoi ramai2.. yg kurang best sebab ade keter2 member breakdown. tapi dengan semangat setiakawan yg tinggi, sumer masalah2 tu dapat dilalui dengan tenang!

Lebih kurang pukul 1230tgh baru sampai kat destinasi. makan2, rehat2 & tido.. petang tu time bersukan! best main bola sepak pantai! hehe.. malam pulak makan BBQ & Karaoke. ujan lak malam tu.. aku bantai tido la.. hehe..

Keesokan hari nye pulak, bangun pagi, breakfast, pastu kemas2.. sesi bergambar & konvoi seterusnya bergerak ke kemaman. best lagi! sebab first time la aku ke kemaman. bleh pulak lalu cherating.. best.. best..

lebih kurang pukul 230ptg, konvoi berpecah untuk pulang ke destinasi masing2. aku lead untuk konvoi ke kl. time konvoi ke kl ni la byk sgt dugaan.. keter member aku, ciko, dekat 6 kali breakdown. minyak hitam kering, air kering, overheat.. so, terpakse berhenti beberapa kali untuk menyejukkan keter die. last check point jumpe abg.maa kat hentian genting sempah, nak pulangkan walkie talkie. walkie talkie yg banyak jasanye pada aku dan kengkawan2 yg lain.. hehe..

Kesimpulannye, GT2010 kali ni best! dapat jumpe kengkawan dari seluruh negeri! dari perlis, sampai la ke johor. tahniah pada maniax2 pahang, diorang telah bekerja keras untuk menjayakan event nie.. tahniah jugak pada sume yg telah menjayakan GT2010 nie!! kite jumpa lagi tahun depan kat Ipoh!!





2 comments:

GarretMan said...

konvoi yg mcm ni la bru best...good job broo

BuLaT AvanZatO said...

menarik boss.. jumpe tambun 29 nie...

Post a Comment